Uw full-service partner voor geodetische data inwinning

ccp logoNaast productiviteit, technologie en gebruiksvriendelijkheid blijkt de mate van service en het niveau van ondersteuning een beslissende factor te zijn om te kiezen voor Leica Geosystems/LNR Globalcom. Klanten beoordelen de kwaliteit van de ondersteuning op hetzelfde hoge niveau als dat van de producten zelf. De snelle en gemakkelijke rechtstreekse toegang hiertoe wordt als zeer efficiënt ervaren bij de ondersteuning. De combinatie van Customer Care en My World wordt gezien als uitstekend middel voor het opbouwen van kennis, vertrouwen en het maximaal benutten van de gebruiksmogelijkheden.

Het uitgebreide aanbod van ondersteunende diensten heeft Leica ondergebracht in een reeks van Customer Care Packages (CCP’s) De CCP’s maken het gemakkelijker dan ooit om de support en services te kiezen die het best aansluiten bij uw eisen en budget.
De CCP’s zijn opgebouwd uit een aantal componenten:

Customer Support:
Profiteer van het voordeel van rechtstreeks telefonisch contact of online toegang tot support professionals die samen met u uw eventuele problemen oplossen. Vragen over het gebruik, de configuratie van uw instrument of algemeen advies kunnen rechtstreeks worden beantwoord.

Software onderhoud:
De laatste softwareontwikkelingen en de nieuwe functies zorgen ervoor dat u altijd op de hoogte en maximaal productief bent. Er komen meerdere software-updates uit per jaar. Deze kunnen door de klant of door onze support afdeling worden geïnstalleerd op de instrumenten.

Hardware onderhoud:
Jaarlijks preventief onderhoud wordt uitgevoerd door ervaren technici en minimaliseert ht aantal reparaties en zorgt voor een betrouwbare werking van uw instrument. De service geschiedenis is waardevol bij latere verkoop van uw instrument.

Verlengde garantie:
Leica Geosystems meetinstrumenten worden standaard geleverd met een garantie van één jaar. Dit kan worden uitgebreid tot een maximum van drie jaar en omvat arbeidsloon en onderdelen. De uitgebreide garantie biedt extra zekerheid en bespaart u toekomstige ongeplande uitgaven.

ccp basic

CCP BASIC

Ondersteuning in Customer Support en Software.


ccp blue

CCP BLUE

Gelijk aan BASIC echter aangevuld met Hardware onderhoud


ccp silver

CCP SILVER

Gelijk aan BLUE echter aangevuld met Verlengde garantie.


ccp gold

CCP GOLD

Gelijk aan SILVER echter aangevuld met een extra uitgebreide onderhoudsbeurt in het laatste jaar.

 

De CCP’s zijn af te sluiten met verschillende looptijden, een CCP SILVER en CCP GOLD zijn alleen af te sluiten bij aanschaf van een nieuw instrument i.v.m. de verlengde garantie die hier onderdeel van uitmaakt.
Voor meer informatie betreffende de verschillende onderhoudsvormen kunt u contact opnemen via 070-4134000.

Meer Weten? Neem gerust contact op.

Omhoog