Support &
service
Optimale prestaties
Om optimale prestaties uit uw apparatuur te verkrijgen kan er gekozen worden voor verschillende onderhoudscontracten al naar gelang het instrumenttype en de mate van gebruik. Het brede service aanbod omvat certificatie, reparaties en upgrades. Op deze manier zal uw systeem optimaal blijven functioneren en blijven voldoen aan de hoge eisen die aan de apparatuur worden gesteld.
Deze service en support mogelijkheden worden u aangeboden middels zogenaamde CCP onderhoudscontacten.
Onderhoud
De laatste softwareontwikkelingen en de nieuwste functies zorgen ervoor dat u altijd maximaal productief bent. Software updates kunnen door onze support medewerkers worden geïnstalleerd op de instrumenten.
Jaarlijks preventief onderhoud, uitgevoerd door ervaren technici, minimaliseert het aantalreparaties en zorgt voor een betrouwbare werking van uw Leica apparatuur.
Een volledige service-geschiedenis is waardevol bij eventuele latere verkoop van uw instrument.
Opleidingen
U kunt bij ons terecht voor diverse trainingen in het gebruik van de Leica apparatuur en bijbehorende software en applicaties.
De trainingen kunnen zowel bij ons op kantoor in Rijswijk als bij u op locatie worden gegeven.
Ook is het altijd mogelijk om na verloop van tijd een “opfriscursus” aan te vragen. U kunt hierbij zelf aangeven waar de nadruk van de cursus op moet liggen.
HUUR
BIJ LNR
Ook voor het huren van bijvoorbeeld 3D scanners of GPS-systemen kunt u bij ons terecht
Ons GNSS netwerk voor absolute nauwkeurige positiebepaling. Real-time en tot op de cm nauwkeurig.
LNR
Net
LEICA
AP20
Een uniek en productieverhogend slim systeem voor onze robotic Total Stations
Telefonische Help-desk:
Ons support team kan tijdens kantooruren bereikt worden op
+31 (0) 70 413 4000
E-mail support:
Ons support e-mail adres is support@lnrglobalcom.nl
betrouw
baar
& bereik
baar