CCP Contracten
Naast productiviteit, technologie en gebruiksvriendelijkheid blijkt de mate van service en het niveau van ondersteuning een beslissende factor te zijn om te kiezen voor Leica Geosystems/LNR Globalcom. Klanten beoordelen de kwaliteit van de ondersteuning op hetzelfde hoge niveau als dat van de producten zelf. De snelle en gemakkelijke rechtstreekse toegang hiertoe wordt als zeer efficiënt ervaren bij de ondersteuning. De combinatie van Customer Care en My World wordt gezien als uitstekend middel voor het opbouwen van kennis, vertrouwen en het maximaal benutten van de gebruiksmogelijkheden.
Het uitgebreide aanbod van ondersteunende diensten heeft Leica ondergebracht in een reeks van Customer Care Packages (CCP’s) De CCP’s maken het gemakkelijker dan ooit om de support en services te kiezen die het best aansluiten bij uw eisen en budget.
De CCP’s zijn opgebouwd uit een aantal componenten:
Customer Support:
Profiteer van het voordeel van rechtstreeks telefonisch contact of online toegang tot support professionals die samen met u uw eventuele problemen oplossen. Vragen over het gebruik, de configuratie van uw instrument of algemeen advies kunnen rechtstreeks worden beantwoord.
Software onderhoud:
De laatste softwareontwikkelingen en de nieuwe functies zorgen ervoor dat u altijd op de hoogte en maximaal productief bent. Er komen meerdere software-updates uit per jaar. Deze kunnen door de klant of door onze support afdeling worden geïnstalleerd op de instrumenten.
Hardware onderhoud:
Jaarlijks preventief onderhoud wordt uitgevoerd door ervaren technici en minimaliseert het aantal reparaties en zorgt voor een betrouwbare werking van uw instrument. De service geschiedenis is waardevol bij latere verkoop van uw instrument.
CCP BASIC
Ondersteuning in Customer Support en Software.
CCP BLUE
Gelijk aan BASIC echter aangevuld met Hardware onderhoud
Voor meer informatie betreffende de verschillende onderhoudsvormen kunt u contact opnemen via 070-4134000.
Meer Weten? Neem gerust contact op.
Telefonische Help-desk:
Ons support team kan tijdens kantooruren bereikt worden op
+31 (0) 70 413 4000
E-mail support:
Ons support e-mail adres is support@lnrglobalcom.nl
betrouw
baar
& bereik
baar
Blijf op de hoogte
Registreer voor onze nieuwsbrief en blijf op
de hoogte van alles wat u moet weten.